Måndagar blev precis roligare! Tillsammans med Magnus Eriksson och Emma Moberg får du som är senior eller dagledig botanisera i en härlig musikupplevelse!

Vi tränar även på att våga – att våga sjunga, spela, lyssna, klappa händer och skratta tillsammans! Berättar Magnus som tidigare varit kursansvarig för skolans Musiklinje. Magnus är saxofonist och ledare för Linköping Jazz Orchestra samt komponerar och arrangerar för olika typer av ensembler. Emma Moberg som är kursansvarig för skolans Socialpedagoglinje men har många ess i rockärmen. Hon är nämligen en duktig sångerska och musiker och gör framträdanden på bland annat lokala ”Teater Jarmo”.

Tillsammans är de en duo som kommer bjuda på ensemblespel, körsång och kreativt musicerande!

NyheterSeniorkurs erbjuder måndagströtta en härlig musikupplevelse!