Vilket fantastiskt läsår vi har haft tillsammans. Ett år fyllt av lärande, möten och nya upplevelser. Ett stort TACK till alla deltagare, samarbetspartners och alla som varit en del av Sommenbygdens Folkhögskola under året!
Nu tar vår personal lite välförtjänt sommarsemester för att ladda batterierna. Vi har stängt och är tillbaka igen i slutet av juli.
Från och med 28 juni börjar vi svara på mejl och telefon igen. I augusti ses vi på nytt, utvilade, inspirerade och redo för ett nytt, spännande läsår!
Ha en riktigt härlig sommar! Vi ser fram emot att ses igen!
